Оцінювання та результати

Оцінювання та результати

У початковій школі в процесі оцінки результатів навчання вчителі обирають методи та інструменти оцінки, залежно від результату, якого хочуть досягнути. Вчителі також враховують різноманітні, часом складні та незвичні способи, якими учні показують свої знання.

Окрім регулярного поточного оцінювання, яке показує динаміку навчання дитини та допомагає краще планувати наступні його етапи, в дитячому садку проходить ряд формальних заходів з оцінки та звітування про результати навчання.

На другому тижні відбуваються установчі батьківські збори, під час яких батьки зустрічаються з учителем наодинці й можуть вільно поговорити про навчання своєї дитини. Всередині першого семестру проходять тристоронні зустрічі за участю вчителя, учня і батьків, під час яких сторони обговорюють і встановлюють цілі на весь навчальний рік.

Наприкінці першого та третього семестрів батькам розсилаються письмові звіти про успішність. Вони відображають результати навчання учня по кожному предмету та підсумковий коментар учителя.

Кожного року учні дитсадка формують індивідуальні портфоліо своєї роботи. За їх допомогою під час спеціальної зустрічі з батьками вони можуть показати, що вивчили за рік. Такі зустрічі проходять в третьому семестрі й основною дійовою особою на них є учень, який і веде розмову з батьками. Учитель присутній в кімнаті, але не долучається до розмови.

Наприкінці кожного навчального року учні дитсадка готують виступ на сцені, під час якого вони також демонструють, чого навчилися, через пісні, танці, театральні дійства та інші експресивні форми.

Окрім зазначених форм оцінки та повідомлення результатів навчання, батьки можуть в будь-який час протягом року домовитися про індивідуальну зустріч з учителем.

Подати заявку на навчання

Подати заявку на навчання