https://rx.ua

A Day in the Life of Kyiv Nivki Primary School

20 вер 2017

A Day in the Life of Kyiv Nivki Primary School

20 вер 2017

Минулої п’ятниці стояла яскрава сонячна погода, і в учнів Британської міжнародної школи в Україні видався ще один чудовий навчальний день.

Учні 1 грейду перед ранковою реєстрацією могли самостійно обрати заняття, яке їм більше подобається. Під час реєстрації діти зазвичай вітаються різними мовами і в цей день вони говорили один одному “привіт” іспанською – hola. Після цього учні розім’ялися під музику і були готові до першого заняття. Вони поділилися на групи і повторювали звуки, які вчили напереродні, виконуючи різні завдання і граючи в ігри. Протягом дня учні працювали самостійно або з учителем.

У другому грейді учні також вранці працювали зі звуками, впізнаючи їх на малюнках і в текстах. Діти також читали книжки, самостійно або в невеликих групах, таким чином розвиваючи навики та любов до читання.

Учні 3 грейду вчилися писати великі числа і використовувати значення розряду. Розвиваючи навики роботи з великими числами, учні працювали з блоками Дьєнеша та виконували різні завдання.

У 4 грейді учні вивчали складові людського здоров’я (фізичного, духовного, емоційного та розумового), як працюють різні системи нашого організму та як на наше здоров’я впливає вибір способу життя та харчування. На попередніх уроках діти досліджували скелет людини, а цього разу почали вивчення м’язів.

Протягом дня учні різних грейдів також мали уроки мистецтва, танців, музики, фізкультури та плавання.

Після першої перерви  особливо весело і цікаво було учням з ясельної групи. Вони вчилися писати і впізнавати літеру S, малюючи пальчиками по піні для гоління. Окрім того, дітки слухали і співали пісні англійською мовою, тим самим розвиваючи відповідні навички, та гралися і взаємоділи з вчителем.

Діти в дошкільній групі також вивчали англійські звуки і літери. Під час одного з занять учні по черзі діставали заховані предмети, що починалися на літеру, яку вони вивчають, згодом тренувалися писати її з допомогою вчителя. Такий підхід до вивчення звуків допомагає дітям сворити образ в голові, а потім співставляти цей образ із оточуючими предметами чи відповідними звуками.

Дивіться також

Подати заявку на навчання

Подати заявку на навчання