Покоління Baby Boomers, X, Y, Z – хто вони? Про особливості кожного покоління

18 кві 2019

Покоління Baby Boomers, X, Y, Z – хто вони? Про особливості кожного покоління

18 кві 2019

«Лідерство – це не про наступні вибори, а про наступне покоління»
Саймон Сінеко, автор книги «Почнемо з чому»

Напевно ви чули про Millennials або Gen-Z, але чи знаєте ви, хто вони і які вони? Ви скажете, так називають покоління людей, і будете абсолютно праві. Однак, справа не тільки в цьому. Покоління включає людей, народжених протягом певного періоду часу, сьогодні ми виділяємо такі покоління:

Бебі-бумери: люди, що народилися в 1944-1964 рр. Зараз їм 55-75 років.
Покоління X (також відоме як Gen-X): люди, що народилися в 1965-1979 роках. В даний час їм по 40-54 років. Також відомі як «покоління MTV».
Покоління Y (вони ж Millennials): люди, що народилися в 1980-1994 рр. Зараз їм 25-39 років. Також відомі як покоління “авокадо тост”.
Покоління Z (також відоме як Gen-Z): новітнє покоління, наступне за Millennials. Люди, народжені в 1995-2015 рр. На даний момент їм 4-24 року.

Кожне покоління представляє певний період і характеризується загальними рисами, що визначають їх мотивацію, етику і адаптивність (в світі, підпорядкованому технологіям).

Бебі-бумери

Гаррі Уоллоп, автор The Telegraph: «Ті, хто народився в роки після Другої світової війни, коли був … значний сплеск народжуваності, як в Америці, так і в Великобританії. Це чоловіки і жінки, які пережили злети і падіння, танцювали свінг в шістдесятих і стали хіпі в сімдесятих … Ідеалістичне і позбавлене цинізму, це покоління, яке пережило епоху “холодної війни” і знесло Берлінську стіну “.

Бебі-бумери:

  • Живуть роботою
  • Самоповага = трудова етика
  • Віддані працівники
  • Готові конкурувати
  • Зосереджені на цілі
  • Орієнтовані на процес
  • Сконцентровані
  • Дисципліновані
  • Люблять працювати в команді і цінують прояви командного духу
  • Потребують визнання заслуг
  • Хочуть виділиться

Багато хто з бебі-бумерів сьогодні бабусі і дідусі, або навіть прабабусі і прадідусі. Потрібно відзначити помітну тенденцію до того, що старше покоління використовує Facebook (їх називають «Срібні серфери»).

Покоління X

Патрік Нейт, автор: «Мені завжди подобалося зараховувати себе до покоління X … тому що це круто. Ми не залежні від корпоративного долара. Ми нігілісти, але з почуттям гумору. Ми не вимірюємо успіх звичної міркою. Так, ми ходимо в Starbucks, але ми робимо це … з часткою іронії. Насправді, ми все робимо з певною іронією – ми іронічні атеїсти, діти-сюрпризи, переконані послідовники моногамії і таке інше».

Покоління Х:

  • Працювати, щоб жити
  • Прагнуть незалежності
  • Скептики
  • Сфокусованість на результаті
  • Думають глобально
  • Адаптуються до змін
  • Прагнуть до навчання
  • Гнучкість
  • Освіта є необхідним засобом для досягнення успіху

Покоління Х це сьогоднішні батьки. Їх часто називають циніками. Цінують вірність.

Millennials (Покоління Y)

Goldman Sachs Global Investment Research: «Міленіали досягли повноліття за часів технологічних змін, глобалізації та економічних потрясінь. Це дало їм інший набір поведінкових стереотипів і досвіду в порівнянні з їх батьками. Вони пізніше одружуються і живуть самі по собі … Вони також є першим поколінням, для якого цифровий світ природній, а їх прихильність до технологій формує їх спосіб здійснення покупок … Нарешті, одна з їх головних цінностей – здоров’я, вони виділяють час і гроші на тренування і правильне харчування ».

Міленіали:

  • Повністю прозорі, готові всім ділитися
  • Добре працюють при докладному інструктажі
  • Хочуть справляти враження
  • Комерція і совість нероздільні
  • Цінують різноманітність
  • Люблять технології
  • Освіта – дуже дорога необхідність
  • Не здатні на свої кращі прояви в традиційній робочому середовищі
  • Пропонують рішення з використанням технологій

Міленіали – це покоління Yahoo, мобільних телефонів, Google, Facebook, iPhone. Перші з тих, хто отримав широкий доступ до інформації, можуть демонструвати сильну волю.

Gen Z (Сентеніали)

Люсі Грін, директор Innovation Group: «В епоху фальшивих новин … [Gen Z] з великою ймовірністю зможуть подолати інформаційний спам … Мало того, що вони можуть споживати більше інформації, ніж будь-яка попередня група – вони звикли пробиватися через її надлишок . Мабуть, це найбільш критично налаштована, швидко реагуюча і недоступна для інформаційних фейків група з усіх. Будь-якій поведінці, яка їм не подобається, вони готові кинути виклик у соцмережах. (Не дивно, що бренди бояться їх як вогню).

Сентеніали:

  • Технологічні “від народження” (перше покоління, яке виросло на сучасних технологіях)
  • Прийняття інших
  • Здатні створювати продукт
  • Реалісти
  • Індивідуалісти
  • Схильні до конкуренції
  • Прозорі
  • Властивий підприємницький і винахідницький дух
  • Стурбовані вартістю навчання

Сентеніалам притаманна “вроджена” технологічність, їм невідомий світ без соціальних мереж, мобільних телефонів і комп’ютерів. Технології завжди були частиною їхнього світу, і Сентеніали інтегрували її в своє життя.

Представлена класифікація поколінь ні в якому разі не є суворо науковою, але розуміння цінностей кожного покоління допоможе 23-річним і 47-річним знайти спільну мову, якими б різними вони не були.

За матеріалами blog.interactiveschools.com

Дивіться також

Подати заявку на навчання

Подати заявку на навчання