https://rx.ua

How is Assessment in Primary School Compared to Traditional Assessment?

5 тра 2017

How is Assessment in Primary School Compared to Traditional Assessment?

5 тра 2017

Оцінювання результатів навчання в початкових класах Британської міжнародної школи в Україні відрізняється від традиційної системи оцінювання, що використовується в традиційних українських школах. Щоб краще зрозуміти, як наші вчителі оцінюють результати і досягнення учнів початкової школи, ми підготували порівняння ключових аспектів обох систем.

Традиційне оцінювання Оцінювання за програмою IB PYP
Мета Рейтингування та порівняння учнів. З’ясувати, що учні знають та вміють.
Види Контрольні роботи, іспити, есе – переважно письмові Контрольні роботи, іспити, усні презентації, мультимедійні презентації,  електронні таблиці, тетральна гра, моделювання, постери, інтерв’ю, відео, навчання інших, документальні відео, та ін.
Підготовка Невідомо, що буде оцінюватись. Повторення всього матеріалу. Учні заздалегідь знають, що і яким чином буде оцінюватися. Учні мають доступ до стандартів оцінювання (рубрики та ін.), яких вони мають досягти, та знають, що їм необхідно робити, щоб отримати певний результат.
Час Під кінець розділу/семестру/року Спочатку перед вивченням розділу (попереднє оцінювання).

Потім безперервний процес оцінювання проходить протягом вивчення всієї теми (що допомагає проводити корекційну роботу, отримувати відгуки та досягати покращення) і, врешті, підсумкове оцінювання (зазвичай це проект, який перевіряє загальне розуміння теми).

Що перевіряється? Запам’ятовування інформації Знання, навички, концепції, ставлення та дії (5 основних елементів PYP)
Чому навчають? Страх перед контрольними роботами, важливо знати все, висока оцінка = високий рівень інтелекту; ми повинні писати контрольні роботи на відмінно Ми можемо різним чином демонструвати розуміння теми, всі навчаються по-різному і кожен розвиває свої знання з різною швидкістю.
Що цінується? Оцінка, середнє арифметичне та продуктивність Навчальний процес, навички, які розвинув учень – якщо учень забув зміст інформації, здобуті навички залишаться.
Хто контролює? Вчитель Учні
Навчання – … Абстрактне, не цілеспрямоване та швидко забувається Контекстуальне, пов’язане, змістовне, доречне та легко запам’ятовується

Дивіться також

Подати заявку на навчання

Подати заявку на навчання